Bäddsoffa!!!

 
 
Nu har man köpt bäddsoffa och det kommer ca 7-10 dagar, kanske senare eftersom det är ju nyår och röd dag snart.
Jag var nervös först om jag ska verkligen köpa det men det gjorde jag för det var bra pris och det gäller bara två dagar sen är det normalpris så jag passar på att köpa det, hoppas att det kommer bli bra :-). 
Det är också positivt med att det kostar inte om man vill retur så jag kan vara lugn om det inte blir bra så bara lämna tillbaka...
#1 - natty

tror nog ni trivs bra m soffan, pi bra m bäddsoffa då folk kommer å sova över! :)


Svar: Ja vi har en bäddsoffa i Axels sovrum och det tog så mycket plats och vi vill ta bort det så Axel får större rum.Därför skaffade vi bäddsoffa i vardagsrum istället =).
lillapia.blogg.se

#2 - Emelie Andersson

vad gör ni med den gamla soffan?

Svar: Det ska vi slänga för det finns vissa som är trasigt.
lillapia.blogg.se

#3 - Sofia W

Snygg soffa... Vi behöver också en ny! Men inte just nu kanske. Finns mkt annat i huset som måste köpas först.. Grr :)

Svar: Tack =). Vi har massor trasigt på gamla soffa så det är dags att ha ny ;-).
lillapia.blogg.se