Hämtat glasögon!!!

 
 
Igår hämtade jag glasögon och första reaktion var att det var så stark och jag blev yr och mådde lite illa så då sade jag till Peter att jag vill inte ha glasögon men jag tog ändå på mig så jag ska bli van sen.
Men annars är jag så jättenöjd med glasögon som jag valde och jag har börjat vänja mig vid det, det kommer tar tid och att köra bil med glasögon är besvärligt tycker jag men det får jag träna med.
 
Snart är det nyårsafton och jag känner inte för att vara vaken tills 00.00 för pojkar kommer inte kunna hålla vaken och jag äter heller goda mat och sen kolla på film sen sovaaaa..
Man måste inte fira nyår tycker jag när man inte har lust så kan man lika gärna sova, nu låter jag som en trist människa, fniss.
 
Ni får ha en toppen söndag..
#1 - natty

ja känner samma inför nyår, ska iaf ha 3 rätters middag, mamma ska komma hit. sen ska vi spela bingolotto sen zzzz ;)
jag hoppas också att lillen bestämmer sig att komma ut 1 jan! :D

förresten, ni är fina! :)

Svar: Gött med 3 rätter, vi ska också ha 3 rätter och Peters fld kommer även hit och vi ska också spela bingolotto, hihi. Jag längtar så att er pojke kommer ut till världen och håller tummarna att det kommer efter nyår =).
<3.
lillapia.blogg.se