Fullt upp

Usch vad mitt huvud är fullt med bröllops planering men roligt, planering inför dukning och bordsplaceringar, besökt festlokalen.
Ja mycket att tänker på och det är mest jag som ordnar allt själv för Peter jobbar och när han kommer hem så blev han alltid trött.
Jag googla mesta för att få inspiration och har fått massor bra tips hur lokal ska se mer trevlig ut för vår lokal är tråkigt så jag vill gör det mysigt och finare.
 
Har skrivit ner listan vad som ska köpa och jag fick bra tips om fiberväv som använder till trädgård och det kan använda till att gör lokal ser mer trevligt ut, här kommer bilder som jag låna från brollopstorget.se forum där de har visat hur deras festlokal såg ut på deras bröllopsdag och även från google bilder.
Fick även tips att man kan köpa lakan på IKEA för 19 kr och gör dem till stolsöverdrag, tycker det är kanon idé men orkar jag stryka alla lakan, hmm..
Jag har gjort själv 9 st spets på burkar som ska ha ljus i så det kommer bli mysigt och sen har jag gjort själv namnplacering kort också för det skulle egentligen använda till inbjudanskort men jag orkade inte fixade det så det var synd att kastade dem så fick jag en idé att gör namnplacering istället =). 
Ljus spets burkar som jag har gjort ska ha ljuschampagne band och knyta också och jag kommer gör flera än 9 st.
 
Jag har försökt gör allt själv så mycker som möjligt men om jag ska vara ärligt så behöver jag andras hjälp för det är mycket att göra.
 
Jag har köpt vit och rosa ballonger som ska ha helium i och några dekoration blommor, nu är jag jakt efter fiberväv som kan ha på väggarna och taket så det ska se trevligare ut, stolsöverdrag och dukar också. 
 
Ja mycket att tänker på..
#1 - Mirre

Ohh kan tro att det är enormt mycket att planera, när är det ni ska gifta er?

Svar: Ja verkligen, vi gifter oss 15 juni.. =). Känns skönt om allt planera tidigt före så behöver inte man stressa.. =).
lillapia.blogg.se

#2 - Monika

Jo,, så söt stol med rosett,, du måste ha dom med rosett,, tycker jag.
ska du ha rosett också eller?

Ha det så Bra

Svar: Ja verkligen men Peter tycker det bli för mycket annars så vi får se om vi ska ha så hihi. Ha det bra du med.
lillapia.blogg.se