Hårfärg

Nu är det dags att bestämma mig vilka hårfärg ska jag satsa på inför bröllop, kanske ska satsa på min hårfärg som brun, som t.ex på bilder.
Vad tycker ni?
Jag vill helst inte ha för mörk brun utan gärna ljusbrun eller brun med ljusare slingor så det blir varm färg, vad tror ni?
 
#1 - Mirre

Jag tror på 1,4,5

Svar: Tack för tips =).
lillapia.blogg.se

#2 - Anonym

tror 2 och 5

Svar: Tack =).
lillapia.blogg.se

#3 - Camilla

jag tycker att ettan passar dig bäst!

Svar: Tack för tips =)
lillapia.blogg.se

#4 - Jessica

Hej! En förslag.. det vore bättre med en hårfärg och inte två typ. Om man tar två färger i håret så kanske påverkar de valda färgtema, klänning o blommorna? Om det blev bestämt sen att ha två färg som du tänkt, så väljer jag ettan skulle passa dig bra. :) Ha det gött! / J