Bli inte rädd

Jag tog svart-vitt färg för att ni inte ska bli mer chockade med äckliga röd prickar och för några veckor sen fick jag plötsligt massor finnar som en tok p.g.a av dålig kost och jag vill inte träffade någon utan jag gömde mig mesta och skämdes.
Det gav mig motiverad att började äta ordentligen och motionera, det var tack vare finnar som gjorde mig att vaknade och insett att mitt hud klarade inte av dålig kost.
 
Jag mådde dåligt och jag bestämde mig att sluta äta dålig mat och nu har mitt hud blivit mycket bättre men det kommer självklart när jag har fått röd vecka brukade jag få många finnar.
Ni som inte har problem med acne kan vara glad, ni slipper det och jag är avundsjuk men det finns en som hjälpte mot min acne var vitamin B5 mot acne som jag beställde via nätet och det hjälpte mig otroligt mycket men jag slutade äta det efter bröllop och självklart kommer det tillbaka.
 
Jag ska nog äta vitamin B5 igen..
 
 
Nu kan jag le igen fast jag har finnar kvar men inte så lika många som för några veckor sen. =). 
Förresten så har jag färgat mörk brun hår, trivs bra och jag skulle färga ombre idag men hann inte, får göra imorgon :).
 
#1 - Sofia W

Du är alltid vacker! Men jag förstår att det inte känns så roligt med finnar - vem tycker det?!:) Men skönt att du har hittat "orsaken" till det och kan styra bort det.

Svar: Ja verkligen =).
lillapia.blogg.se

#2 - Ulrica

Håller med Sofia W. Men kan förstår dig 100%. Det är viktigt att man trivs med sig själv också utan att bli störd av acne. NU har jag beställt B5 vitamin. Inte bara för acnes skull utan för helheten som naglar, acne, håret o hy..
Kram

Svar: Jag åt B5 vitamin som heter Clearly Gone pulver som jag brukar blanda med juice för annars smakar det äckligt med vatten, :D. Det hjälpte mig otroligt för acne är helt BORTA. Hoppas att den du har beställt mot hår,naglar, acne och hy hjälper dig =). Kram
lillapia.blogg.se

#3 - natty

ska absolut testa det fort jag fött, får inte äta nu under graviditete, irriterande, att jag måste stå ut med små fula äckliga finnar nu när jag känner mig ful redan. haha. men efter förlossningen, tillbaka till bättre hyn och tillbaka till min kropp hoppas jag!

hoppas din funkar precis lika bra för mig.

och förresten du är alltid fin!!!!

Svar: Ja det funkar bra för mig, vill inte ha äckliga finnar :-), under graviditet hade jag aldrig finnar, hade så fin hy. hihi. Tack snäll du, du är också alltid fin =).
lillapia.blogg.se