57 kg, yeah..

Jag blev chockade när jag vägde mig igår kväll och såg att det var 57 kg, har inte vägt mig i flera veckor sen och jag har inte tränat mycket och har ätit lite slarvigt..
Självklart blev jag glad fast min kropp är fortfarande "lös hud" så jag måste träna upp för att få fast kropp, bli tufft ;-). 
Det måste jag klarar det, önskar bara att jag kunna få fast kropp innan bröllop, haha men det kommer jag nog inte hinna men kanske bara lite :).
 
Jag har nu bestämt mig att inte gör hårförlängning utan låna löshår istället och har nu bokat sminkkurs den 27 april med min syster så det ska bli skoj.
Min syster ska ju bli tärna och hon vill gärna bli sminkad och även fixa hår så hade jag idé att hon kan följa med mig till sminkkurs så hon kan sminka själv sen.
 
Det händer mycket för oss just nu med massor planering och även med barnens framtid, jaa mycket att tänker på men en sak som jag längtar och ser fram emot nästa helg kommer mina goa vänner och vi ska ha tjejkväll hos mig.
Det var längesedan jag klä upp mig och fixa mig inför festen, även umgås med vänner, ska bli skoj..
 
Just nu dricker jag grönte med citron, min favvo..
 
God natt på er alla...
#1 - Sofia

Duktiga du!!!

Längtar till helgen jag med! <3 Puss

Svar: Tack söta du.. Längtar jaa..
lillapia.blogg.se