Ett fantastiskt, mirakel för mitt hår!!

 

När jag tvättade hår så doftar det mild, inte stark och efteråt känns så mjuk och frisk, håret får en fin glans och en helt ny styrka, inte samma sätt när jag använde shampo från mataffären, annorlunda känsla och ännu bättre.

 
Igår provade jag Macadamia Healing Oil Treatment första gång och det doftar lite stark men ändå gott.
När jag smörja in oljan i hela håret med fuktig hår och lät torkade, blev förvånade för mitt hår blev så platt för jag har inte tjock hår, det blev så mjukt, ännu tunnare och alldeles rak hår och jag borsta aldrig hår när det är blöt utan jag låter det alltid torka först och det har jag gjort sen flera månader och det mår mitt hår bäst.
Jag kommer använder Macadamia Healing Oil Treatment när jag vill ha extra behandling för mitt hår och ha lilla spa, inte varje dag.
 
Efter har bara använt tre gånger så är Macadamia Natural Oil toppen för mig just nu, bästa hittills..
Jag försökte visa rättvisa bilder på mitt hår och bilder togs idag så jag tvättade hår sist igår kväll och hade flätor när jag sover..
 
 
 
#1 - Marie

hört många som säger att den är bra

Svar: Ja det är verkligen bra =)
lillapia.blogg.se