Tårtställning

Vi har beställt cupcakes och en tårta så det känns jättebra för jag har inte tid eller ork att fixa cupcakes så det är skönt att slippa gör det.
Vi har också hyrt tårtställning och de har inte som jag vill ha utan som på bilder och det är helt okej för mig, det kommer ändå bli fin. :).
 
Nu är det bara 17 dagar kvar och en sak vet jag att jag kommer saknar att planera bröllop, för det har varit så roligt att planera och jag var så duktigt på att hittade bra pris.
 
Söndag dag efter bröllop kommer jag känna mig lite sorgligt att inte kommer kunna planera bröllop mer men då har jag någon annan att se fram emot, att planera saker till pojkar sovrum, få bättre möbler, hyllor och lådor till leksaker,  renovering i huset och även leva livet med min älskade familj.
 
#1 - Marie

Ohh snygg tårtställning

Svar: Ja verkligen.. =)
lillapia.blogg.se

#2 - Emma

Fina!:)

#3 - Emma

Fina!:)

Svar: Tack :)
lillapia.blogg.se