♥♥

Jag vet att klockan är mycket, kan inte sova för jag är pigg. 
Det kom många olika tankar i mitt huvudet och jag är väldigt glad att jag har en familj som jag älskar mest överallt. 
Jag har haft tufft i några månader och mådde inte bra och det tog lång tid att bli bra igen och nu är jag på bättringsväg och det börjar bli ljusare för mig fast jag söker desperat efter jobb men jag låter det inte stressa mig eller gör mig mår dåligt utan jag ska vara stark och kämpar. 
Jag har jobb men jag var tvungen minskar anställning för det funkar inte för mina familj och familj är viktigt för mig att det ska funkar bra.
 
Sen kom en annan tanke om min hälsa och kost, det har gått alldeles för långt, när jag mådde dåligt så åt jag slarvigt och motionera inte. 
Nu behöver jag någons stöd när det gäller träning och kost för jag vill komma tillbaka som jag var förut och tränade.
Nu funderar jag bara hur jag ska få tillbaka motivation?
Jag hoppas verkligen att jag får tillbaka känsla att börjar träna samt äter bra mat snart. 
Nä nu börjar jag känner mig trött, dags att sova, natti.
#1 - natty

ja börja sätta in ett mål. sedan delmål. googla, kolla runt och få inspriation, därav får du kanske motivation då?
synd det är en bit dit tills förlossning, annars kunde vi peppa upp varandra och hålla oss motiverad tsm..:)
hoppas du hittar motivation snart!

Svar: Ja jag börjar känna att min motivation börjar komma, har i alla fall ätit bra frukost, mellis och lunch nu.När det är dags för dig så kan vi ändå peppa varandra ;-).
lillapia.blogg.se

#2 - Sofia W

<3

Svar: <3
lillapia.blogg.se