#1 - J.E

Snygga stövlar!

Svar: Ja snygga är de.. :).
lillapia.blogg.se

#2 - natty

du såg fint ut! som alltid! :)

fina det du har köpte. Tunikan köpte du på Lindex? lustigt för jag var med då Sia köpte sin. Ni har väl dem på lördag, fniss?;)
Den skulle jag också köpa om jag vore inte gravid. snyggt är den!


Svar: Taack :). Japp på lindex och jag kommer använda den på fest men Sia ska använda svarta klänningen sade hon sist men hon ska ha blus med till kryssning. Men hon kanske ändra sig inte vad jag vet :-).
lillapia.blogg.se

#3 - Marie

Ohh jättefin blus

#4 - Marie

Ohh jättefin blus

Svar: Taack :).
lillapia.blogg.se

#5 - Sofia W

Snygga stövlar!!!

Du är så fin i blusen! Du blir nog ännu finare när man får se dig i IRL imorgon!:)

Svar: Taacck och tack för senaste, det var så kul och jag fick skrattattack, och sen när jag berättade om det jag gjorde bort mig, ha ha.
lillapia.blogg.se