Toppen helg!!

 
 
Jag har haft verkligen kul på kryssning med tjejer, tack att jag fick vara med och jag fick min värsta skratt attack i söndags, har inte skrattat så hårt på evigt sen så jag grät, hihi. 
 
Ja ni ser att jag och Sofia hade samma tröja, inte samma egentligen men samma mönster.
 
Taaacckk tjejer..
#1 - natty

jättefina ni är! små eller mkt avis på er, vill också ha riktig skoj! men det får jag ta sen till nästa år ist! hehehe

<3 på dig!

Svar: Tack :). Nästa gång kan vi åka kryssning, skulle vara roligt :-). <3 på dig med.
lillapia.blogg.se

#2 - Marie

Ohh så trevligt ni haft det, samt så fina ni är

Svar: Ja det hade vi, tack :) Kramm
lillapia.blogg.se

#3 - Sofia

Tack själv för en superrolig kryssning!! Du var en super hyttkompis :) Var så nöjd o glad när jag kom hem :) Absolut, detta måste vi göra om och då får Nattis vara med nästa gång! :) Puss på dig! ♥

Svar: Å ja det ska vi göra ;-). Du var också en super hyttkompis ;-). Puss på dig. <3
lillapia.blogg.se

#4 - Sofia W

<3 Tack själv!!! :)

Svar: <3 PUSS
lillapia.blogg.se