God morgon

 

Jag berättade vad jag åt, yoghurt, kanel, hallon, linfrö och grönt te och att jag måste skärpa mig med kost för det har gått upp och ner, måste skärpa mig med att äta ordentlig igen och att jag är hopplös :).

Sen sade jag att Anton hör så mycket när han lekte med djur, bankade på bordet så jag sade tyst men han fortsatte, tokig unge sade jag ;-). 

#1 - natty

roligt att se dig i live :) bra start med nyttiga frukost :)


Svar: Hihi japp verkligen..
lillapia.blogg.se

#2 - Sofia W

Håller med Nattis. Kul och se dig teckna i live via bloggen:) God frukost!:)

Svar: Hihi jag kommer nog gör igen live via bloggen någon gång. :).
lillapia.blogg.se

#3 - Monika Li

Kul se dig på live som vlogg,,
Fortsätt,, som ibland,,

Svar: Kul att du tycker det är kul se mig live, japp ska fortsätta ibland :),
lillapia.blogg.se