Min älskling pojke!!

Jag försöker allt jag kunde men Anton är lite svårt med när det gäller mat, han äter inte vadsomhelst utan bara hans favorit, korvstroganoff, potatismos, köttbullar, falukorv och pommes, pasta och ris vill han inte äta.
Sen är det också att pojkar ofta inte vill äta middag när de kommer hem från förskolan för de åt mellanmål där men sen kom jag på det idag som jag inte förstår varför att jag inte tänkte på det förut att jag gör middag senare vid halv 6-6 istället för kl 4-halv 5 så de är kanske hungriga då.
 
Det tänker jag prova idag att gör senare middag istället för jag vill verkligen att de ska äta. =). 
Men Axel har inga problem med mat, han äter nästan allt men en rolig nyheter från förskolan som berättade att Anton åt taco med köttfärs och chips på förskolan, trodde knappt om det för han äter inte köttfärs =). 
 
Min vackra pojke!!
 
#1 - Sofia W

Skönt! Vet hur det är. Aaron börjar bli kräsen nu, suck! Förut åt han allt men nu - nja... Vill helst bara ha mackor! Grrr :)