8,04 km!!

 
Idag sprang jag hela vägen i 8,04 km, ofattbart att jag klarade det och jag kunde hade gärna sprungit mer men vill vara rädda om mina fötter och knä eftersom jag kände att de håller på bli trött men annars är det så härligt att bara springa.
Jag provade en ny väg och det var lite läskigt men spännande eftersom jag är döv så gillar jag inte springa på vägen där bilar och lastbilar kör och jag blir lätt skrämd när någon bil kommer bakom mig.
Jag sprang självklart mot bilar kommer så jag kan se och där jag bor finns inte så mycket bra gå väg men det har varit kul att springa annorlunda väg än vad jag brukade.
 
Sista bild är min träningsprogram som jag kommer följa i fyra veckor och jag kommer berätta varje gång vad jag har tränat via instagram, spännande :-). 
 
Nu håller jag på att fixa middag medan pojkar kollar på ishockey, heejjaa Sverige!!!
#1 - Sofia W

Du är så duktig! <3

Svar: Taack, PUSS
lillapia.blogg.se