Dagens träning!

 
Powerwalk 34 minuter och pass 1 IN AND OUTS och PRISON SQUATS 10 minuter, plankan 1 minuter 3 ggr och sidplankan 45 sek 2 ggr.
 
Jisses jag som tänkte 10 minuter inte så farligt men jag hade fel för jag blev helt slut och jag har gjort jätte många varv, över 20 st eller mer än så, tappade räkning.
Nu äter jag lunch och sen åker jag till AF möte kl 13.00..
#1 - Sofia W

Hehe, det känns igen. Ofta läser man och tänker att det inte kan vara så jobbigt? Men sen när man väl gör det - fyfan vad jobbigt! :)

Hoppas det gick bra på mötet hos AF! Puss!

Svar: Haha ja man blev paff att det var så jobbigt hihi, nu har jag träningsvärk och jag har inte känt träningsvärk på länge, skönt.
Jo det gick jättebra på mötet och det känns positivt trots kan vara lite extra svårt för mig men jag försöker tänker positivt och nästa gång ska jag träffa döv konsulent.
Puss.
lillapia.blogg.se