Hej lördag!!

 
Det är några mat under vecka som jag har ätit, första var det nyttigt köttfärssås med broccoli, sen lunch åt jag tonfisksallad med fetaost och morot, igår åt jag och älskling extra lyxigt fläskfile med sallad, jättegoda.
 
Igår började jag sortera saker som behöver slänga så jag tänkte att jag kan gå till sopor men jag ångrade mig lite att jag tog med för mycket så det var jätte tungt, jag fick stannar flera gånger på väg dit, haha men bra träning för mig ;-). 
Efter jag har kastat saker i sopor så gick jag till tempo och hämtade min paket och nu har jag en snygg rosa shake flaska som är väldigt praktiskt.
 
Under vecka har jag tränat varje dag från måndag till igår med 1, 2 cirkel, HIIT-träning som jag följde en tidning i två veckor och på söndag är det sista dag, tränar också plankan, sidplankan och squats.
Nu måste jag planerar min träningsschema för nästa vecka och det blir så klart plankan och squats i fortsättning.
 
Nu är jag så väldigt sugen på att träna så jag tänker gör det nu än gör det senare, ni får ha en toppen lördag!!
#1 - J.E

Vad duktigt du är! :) Jag skulle gärna ha dig som sällskap och träna tillsammans men vi bor lång ifrån varandra.. Men bra du kämpar! :)

Svar: Tackar. Å det skulle vara roligt, synd att vi bor långt från varandra :).
lillapia.blogg.se

#2 - Mikaela.S

Duktigt av dig som tränar! tummen upp till dig!

Svar: Tackar =).
lillapia.blogg.se

#3 - Sofia W

Du är så duktig!!!