Måndag, ny dag ny vecka.

 
I lördags på morgon tog jag med Anton och jag hade starkt tråd runt på min mage så Anton fick åka pulka när jag sprang/powerwalk, jätteroligt tyckte Anton och det är bra idé att ta med barn och gör nåt roligt samt träna.
 
Jag har börjat tycka om havregrynsgröt men med kanel, bär och mjölk, gott och nyttigt.
Skönt att jag tycker om det för det är bra för mage men jag tyckte inte om det förut men nu gör jag det, perfekt.
Idag joggade jag 4,59 km utan att stannade och jag trodde inte att jag skulle klarade det men det gjorde jag :-) och efter det körde jag med plankan 1 minuter tre ggr, sidplankan 45 sek två ggr och 75 squats.
Jag var även glad att jag klarade gör plankan utan knä stöd och jag har insett att träningen har gjort min rygg starkare, skönt.
 
Nu är det dags att fixa lite här innan jag åker och hämtar mina älsklingar pojkar!!
#1 - natty

härligt m träning, mest efteråt, en riktig skön känsla! :)

Svar: ja håller med ;-).
lillapia.blogg.se

#2 - Sofia W

Din blogg gör mig att längta ännu mer till träning. Då menar jag på poisitivt sätt!!! :)

#3 - Marie

Duktig du är och gröt är faktiskt godare än man tror om man äter det med rätt grejer