Min rädsla!!!

Jag vill bli vältränad men enda som jag är lite rädd för att mina bröst kommer försvinner för det kommer gör det och jag har ju redan små bröst, jag skulle inte känna mig kvinnligt om bröst försvinner, det är mest jag är rädd för.
Men nu tänker jag fokusera bara på att nå dit jag vill och sen kan jag avgöra hur jag känner för mina bröst, om jag kommer bli nöjd med det eller inte ;-). 
 
Men nu ser jag fram emot att få fastare kropp och det kan ta månader och år men någon gång i livet kommer jag uppleva det.
 
Nu låter det som att jag är besatt av träning och min kropp, haha, härligt känsla måste jag säga att jag bryr mig hur jag ser ut och det gjorde jag inte förut.
 
Gammal bilder från i fjol våren.
#1 - natty

om brösten försvinner, kanske fixa fyllning i? ;)
hellre mindre bröst än stora bröst kan jag lova dig!! :D
nu längtar jag att få mindre bröst igen, du kan få det av mig??? ;)
fina bilder på dig! :) puss!

Svar: Ja kanske ;-). Hihi skulle gärna få av dig. <3 Puss
lillapia.blogg.se

#2 - Sofia W

Förstår precis hur du menar!