Hej!

Hej, det var ett tag sen jag skrev här och det beror på att jag har tappat lusten att blogga men jag är säker på att det kommer tillbaka igen så kommer jag blogga massa ;-). 
 
Vill visa några bilder som jag har fotograferat en familj.
 
#1 - Marie

SÅ fina bilder, och ja samma här, tappat suget jag med, men det kommer ju och går =D

Svar: Tackar, ja ibland kan man tappa motivation att blogga =).
lillapia.blogg.se

#2 - Anonym

Fint bilder,,,
söt lille pjoke lockigt hår,
men Kul han ska bli storebror snart,,
Vackert stor mage,,,

Trevlig heög

Svar: Tack, ja det är roligt för dem. =). Ha en trevlig helg du med.
lillapia.blogg.se

#3 - Monika Li

Det var jag som skriver, som såg finns inte med namn på anonym, blir förvånad, har ju skrivit namn,
vad har hänt,, kan hända ibland så eller

OM jag får fråga,,, vad lille lockigt söta pojke
heter??

Trevlig nationalsdagen

Svar: Aaron =). Tacksamma ha en trevlig dag.
lillapia.blogg.se