Det börjar bli lite ljusare i mitt liv!

Jag har inte haft så lätt i februari och mars månad på grund av långtidssjuk men nu är jag inte förkyld längre, så himla skönt men så kommer en annan som jag inte förväntade mig att det skulle hända och det vill jag inte berätta men jag mår ännu sämre men nu har jag fått en tid hos läkare på torsdag så jag hoppas att det kommer bli bra.
Så jag börjar se ljusare nu i mitt liv och hoppas på att jag får tillbaka jag lilla Pernilla och mår bra igen, det har varit mycket deprimerad och orklös för mitt del men jag kämpar.
 
Men otur så fick jag stor munsår idag och jag fick kanske munsår en gång i 3 år eller 5 år, jag brukar inte få munsår så det gör så ont, det beror nog mycket på att jag har jobbigt just nu så det påverkar min hälsa.
 
Livet är inte alltid perfekt!!
 
Jag är iallafall glad att jag har min man och min underbara pojkar som stod ut med mig, tack att ni finns och även mina föräldrar, syster och vänner som finns för mig, älskar er!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - Marie

Nämen hualigen vad är det som händer?. Samt munsår det är ingen hit, har det ibland med, det är så ömt, kan tipsa om Zovirax, det tar bort munsår jättesnabbt

kramar

Svar: Tack för tips. :). Kramar..
lillapia.blogg.se