Guldblond!

 
I söndags var jag hos frissan och gjorde ljusare slingor, guldblond men oj det blev ljust så jag är ovan men jag kommer vänja mig vid det snart =) men jag blev nöjd.
 
Idag har jag jobbat och även var på utvecklingssamtal för båda mina pojkar, det var bara positivt, så härligt.
Imorgon till fredag ska jag jobba och det är väldigt tufft att vara ensam med pojkar när jag jobbar och även ta hand om pojkar själv, som t.ex idag var pojkar olydigt och jätte jobbigt så jag fick nog och kunde inte hålla utan jag blev riktigt riktigt arg på pojkar, det var inte roligt.
 
Jag vill inte vara mamma som skälla dem hela tiden och vara arg för det känns så ibland, suckar och det känns att de lyssnar heller på sin pappa än mig, vad har jag gjort för fel trots jag visade faktiskt allvar och bestämd ansikte men det gick inte.
 
Så idag var det inte bra dag för mig, hoppas bättre imorgon men pojkar sover så jag passar på att ha egen tid nu ;-). 
#1 - Sofia Wikström

Du är jättefin i hårfärgen! Så somrigt!:)

Ja, barn (och hundar) lyssnar oftast på män eftersom de låter och ser strängare ut.
Sen kan det vara så att barnen träffar Peter mindre än vad de träffar dig - så de inte är lika vana vid när Peter blir arg, medan de "gäspar" dig? Tyvärr är det nog vanligt... :)

Jag tappar tålamod ibland när Aaron är så tjatig vid matlagningen men tyvärr skrattar han ofta åt mig då... Grr...

#2 - Marie

Snyggt, har också den hårfärgen nu =D