Avsluta konto här!

Jag har funderat och funderat, det är nog dags för mig att avsluta konto här, det känns inte lika motiverad att skriva här längre, jag har varit frånvaro i flera månader men nu har jag kommit tillbaka men ändå känner det nåt saknas, att jag känner mig att det inte är kul längre.
Jag använder heller instagram och funderar på skapa en träningblogg hos http://shapemeup.se/ men få se. 
 
Men jag har svårt att stänga här när jag har skrivit mycket och dem vill jag inte precis kasta, kanske ska kopiera dem och spara nånstans.. 
Hmm.
Men nu känner jag mig att det är dags säga hejdå här och gå vidare.. 
 
Kram Pernilla.
 
 
 
#1 - Monika

Mkt tråkigt, men det är ju din beslut
Kul alltid läsa din blogg ibland,
Men behåll blogg kvar,, Kul läsa återkomma om igen,
Minne värde,,
Förstår dig som du säger,,

Kram på dig,, Trevlig höst