Kopiera texter och lånad bild från http://goforfit.se/

Hemmagjorda bars!!
 
 
 
Double Chocolate Crisp
Denna chokladiga bar har, utöver chokladchunks, även ett krispigt chokladöverdrag. Därav namnet. Jag dog lite när jag åt den. Den slår ta mig tusan alla QuestBars som existerar med hästlängder. Farligt god! Kan väl tillägga att min pojkvän, efter han tagit en tugga, utbrast "Det här är den godaste proteinbaren jag någonsin ätit!" Bra betyg får vi väl säga? 
Du behöver: 30g Fibersirap Clear, 20g Vassleprotein chokladsmak, 5g Kakaopulver, 25g Stevia Choklad från Nutri-Nick (jag använde den mörka varianten med hasselnötter, därav krispet), 20 dropparSteviadroppar Choklad från Nutri-Nick.
Gör såhär: Värm fibersirapen i ca 20 sekunder (tills det bubblar) i micron. Blanda samman alla ingredienser utom chokladen. Blanda till en hård smet, forma till en bar och låt svalna. Under tiden smälter du 20g choklad över ett vattenbad. När baren svalnat bryter du ned resterande 5g choklad och placerar inuti baren. Täck sedan den smälta chokladen över hela baren och låt den åter igen svalna innan servering.