1 vecka och 4 dagar har gått!

I julen åt jag massa dåliga och gick lite upp vikt, fick även massa finnar och allt känns så blää för mig men den 7 januari bestämde jag mig skärpa mig med mat och träningen. 
Nu har 1 vecka och 4 dagar gått och i morse vägde jag mig och även mäta kroppsmått.
 
1 vecka 4 dagar sen:
Vikt 59,7 kg
Biceps 29 cm
Mage 82 cm
Höften 98 cm
Lår 56 cm
 
Idag:
Vikt 57,6
Biceps 28 cm
Mage 81 cm
Höften 96 cm
Lår 52 cm
 
Det känns jättebra och till med min hud har blivit mycket bättre, varför lär jag mig aldrig att man ska äta ordentligen så mår min hud bra men jag svek ofta och åt dålig, då mår jag dålig av att se mig själv men nu hoppas jag att det håller längre. 
Självklart livet kan vara upp och ner, man kan inte göra nåt åt det men jag hoppas ändå att jag kommer fortsätta och äta bra.