Nu gäller det!!

Jag ska inte ljuga för er att jag har ätit slarvigt och åt massor choklad under jul och nu men jag har planerat min träningsprogram och kost inför januari månad, denna månad ska jag mest fokusera på bra mat, powerwalk/jogging och mammamage app som jag ska träna.
Jag försöker få det funkar när jag jobbar heltid och samt ta hand om familj och hus så jag försöker se till att få hinna att träna också och det kan komma sjukdom men bara vila och sätta i gång tillbaka när man är frisk.
 
Sen i februari ska jag nog följa en tidning träningsprogram, få se hur min mage känns redo att träna nästa nivå och jag kommer träna mammamage i fortsättning. 
Den här tidningen är en riktigt bra träningsprogram och lätt att förstå, ska nog följa den träningsprogram i februari eller mars.
Jag börjar på onsdag eftersom imorgon ska jag storhandlar mat, det finns inte mycket nyttigt mat i kylskåp, ops. :-D men det ska bli ändring.
 
 
#1 - Marie

Ohh härligt, skönt att komma igång =D

Svar: Ja visst kommer det bli härligt att komma igång igen. :D.
lillapia.blogg.se

#2 - Sofia

Tack för att du inspirerar mig! Puss!

#3 - Sofia W

Heja, heja!!!