Torsdag!

 
Imorgon är det stängt på förskolan så det blir inte jobb för mig och det kommer bli massor mys, det behöver jag för i måndags mådde jag inte bra och kräks så började jag bli oroligt för jag kräks ju en gång för två veckor sen och nu igen bara en gång, jag mådde jätte illa och förstod inte varför så jag åkte till vårdcentral i tisdags och enligt dem att jag har magkatarr, suck så jag måste sluta stressa mig..
 
Min man är i sälen med sina arbetskollegor men kommer hem på söndag så jag är ensam med pojkar och vi skulle egentligen åka till Örebro för att hälsa på mina vänner men mina vänner tycker att jag borde vila istället och tänker på min hälsa, det hade de rätt så vi åker inte.
 
Önskar er en trevlig torsdag...
#1 - Marie

Ja hua magkatarr hade jag mycket förr, det är hemskt jobbigt