Operation gick bra!

 
 Det har gått bra med operation och just nu är jag ömt men det kommer gå över, nu är jag sjukskriven i två veckor sen tar jag julsemester i några dagar.
 
De tog bort min livmodern på grund av cellförändring och HPV virus som var envis kvar trots jag har gjort två gånger operation så de rekommenderade att ta bort hela livmodern och jag höll med för jag vill inte få livmodern cancer inom 10 år.
Jag tog cellprov regelbundet och jag är glad att jag gjorde det och jag är öppen den här för 
jag vill säga till er tjejer och kvinnor GÅ OCH TA CELLPROV REGELBUNDET, det kan rädda ert liv.
 
Jag är även glad att jag har fött två fina pojkar och jag vill inte ha mer barn så det är rätt beslutet. 
Självklart kommer det känns konstigt att jag kommer inte få mens längre men det är bästa jag har gjort och jag hoppas även att jag slipper göra en till operation i framtiden men ingen vi kan styra över våra egen kropp.
 
Nu hoppas jag på en bättre år 2017.
#1 - Pea

Åh härligt att det gick bra..! O att det är rätt beslut för dig... kram

Svar: Ja det var det :). kram
lillapia.blogg.se