Jag är jag!

 
Jag har en dröm att nå dit men ibland stör det mig att folk måste lägga sig i och säga (nämen du ser bra ut och du behöver inte gå ner vikt) men snälla det hjälper inte för det är min dröm att nå dit att bli starkare och mer ork så om jag vill vara vältränad så är det min sak att avgöra det inte andras.
 
Det tog mig alla år att försöka nå dit men det har varit svårt på grund av depression som har förstört totalt för mig så jag är tillbaka igen till dålig vanor men en sak är att jag gav aldrig upp utan jag tar det igen och försöka igen. 
Det har iallafall blivit bättre än för två år sedan för i fjol var jag deprimerad i ca mer än 1 månad men för två år sedan var jag deprimerad i nästan 4 månader. 
 
Nu är jag inte deprimerad utan mår så jäklar bra och lyckligt så jag passar på kör det med träning och äta bra, jag håller även tummarna att det kommer håller längre tills hösten kommer igen så får jag hoppas att jag klarar det bra med depression men jag vet att jag kommer få någon gång igen men när vet jag inte för jag kan inte styra det, ibland önskar jag att jag kan styra det men det går inte. 
 
Det är bara gå vidare och leva livet och bryr er inte om vad andra tycker o säger, kör bara när du känner för det och vill. 
All kärlek till er!!