Två veckor har gått!

 
Två veckor har gått att jag har ätit ordentligen och även motionera mig, min hy har blivit finare igen efter all skräp mat och socker men min vikt är densamma och jag har kanske bara gått ner 5 gram på två veckor så det känns lite vaaa men samtidigt man ska inte kolla våg utan mått istället men jag kunde inte låta bli att det påverka mig lite faktiskt.
 
Man kan se att min kropp har blivit mindre men det visar inte mycket i våg men samtidigt tänkte jag att det ska inte få påverka mig att ge upp så jag ska fortsätta med bra kost och motion. 
Jag har bara promenerade för jag vågar inte gör nåt mer på grund av jag har ju gjort en operation men nu känns det att jag är nog redo att prova träna mer än bara promenera.
 
I fjol höstas har jag haft deprimerad och samt gjorde operation, ätit slarvigt så gick jag upp nästan 7 kg så det känns inte roligt. 
Nu försöker jag ta tillbaka igen och när det nu visar samma våg så det känns lite SKIT men samtidigt nej för fan det ska inte få påverka mig negativit utan jag ska bara fortsätta och gör det som jag gjorde i två veckor fast mer förbränning träning.
 
Nåja dags att fixa här lite och dra till jobbet, det blir powerwalk idag till jobbet. 
ÄNTLIGEN FREEDDAAGGG!!
#1 - Sofia

Hej!
Jag brukar läsa din blogg och jag vet att det ofta spelar inte stor roll att andra tycker att man ser bra ut utan man måste känna i sig själv, men ändå så tänker jag att jag måste säga att jag tycker att du skulle mycket väl kunna vara modell i tidning, klädesreportage och liknande. Tänkte på bilden du lagt upp för några inlägg sedan här i din blogg (beige kappa, halsduk, solglöasögon, vet du vilken jag menar?) Jättesnygg bild på dig och cool! Tro på dig själv att du är bra som du är och lycka till med träning och att må bättre. Önskar dig all lycka! Med vänlig hälsning/ Sofia

Svar: Hej, vad kul att du brukar läsa min blogg, å ja sant det spelar ingen roll vad andra tycker och vi gör det för våra skull för att må bra.Tackar vad snäll du är och självklart ska jag tro på mig själv.
Sköt om dig med och ha en underbar lördag! <3
lillapia.blogg.se