Jag blogga inte här för jag har bloggat min privat blogg.

 
 Jag har inte bloggat här eftersom jag blogga mest min privat blogg där jag skriver om allt som jag inte behöver känna mig generad utan vara mig själv, halvnaken och visade min kropp.
 
När det är nu höst är det min värsta period men än så länge känns det ganska ok fast jag känner att jag har ont, vilken är jobbigt och jag önskar att jag är rik så skulle jag bo på utomlands i några månader sen kommer tillbaka till Sverige på julafton, våren och sommar för jag är inte vän med höst om jag ska vara ärligt, höst är vacker men min kropp håller inte med.
 
Jag har började äta d-vitamin, magnesium och msm, hoppas på att det hjälper fast det kanske är för sent för jag började igår men håller tummarna att det inte är för sent. 
#1 - Sofia

Vilket hårfärgmärke och färg är det du har använt på den högra bilden där du har mörkt hår? Så snygg färg!