Att livet kan vända så plötsligt!

Bild togs i lördags utan medveten vad som kommer hända idag.
 
I morse har jag varit med om värsta i mitt liv och jag kan bara tacka ödet att det inte händer mig och min son allvar utan vi klarade oss.
 
När vi var på väg till Axels förskolan och det var 50 km på väg så jag körde 50 km och hade en bil framför mig men sen kom en bil mot oss plötsligt och körde på en bil framför mig så jag fick snabbt och vända till vänster, tack och lov så kom det inte någon bil mot mig när jag vände till vänster för jag vill inte den bil ska körde på oss men den bil körde på en bil och bil var totalt förstörd, däck hoppade ut.
Otroligt att båda gubbar i bilen klarade sig och verkade må bra och de pratade med varandra och jag var tvungen kör vidare till en busshållplats och stannade, jag skakade faktiskt av händelser, självklart grät jag.
 
Nu vill jag bara glömma det och gå vidare, tacka ödet att det inte hände oss.
Var rädda om er! 
#1 - Sofia

Jag tror ni hade skyddsängel som vakade över er.

Svar: Tack <3 kram
lillapia.blogg.se

#2 - Sofia L