Hårkontroll boost!

 
För några veckor sedan började jag tappade mycket håret och vill testa den och se om det är lika bra som priorin som funkade för mig förut när jag tappade hår.
Fast jag är medveten att det kan beror på hur jag äter, stress och o.s.v som påverkar mitt hår men jag har också ärfligt håravfall fast jag vet inte om jag kommer ärva det av min mamma eller om jag kommer ärva min pappas hår men jag är ändå beredd på om jag kommer ärva min mammas hår så kommer jag tappar väldigt mycket håret. 
Jag ska gör allt för att ha mitt hår kvar eller gör operation om det kostar så skiter jag i för jag tycker mitt hår är viktigt för mig för jag vill inte leva med tunn och syns genom nakna huvudet, nej tack och min mamma bryr inte om det så därför kan hon leva med det men inte jag :-). 
 
Gissa vad jo jag hade rätt att jag fick fruktansvärt träningsvärk och jag kunde inte nästan gå och det såg så kul ut när jag går, haha och till med min man skrattade.
Det är även jobbigt att sitta och kissa så träningsvärk rumpa jag har nu :-D.