År 2018!

Lånad texter från iamproudse i instagram!
 
Jag blev helt paff när jag läste deras ord och de har så j-vla rätt, ibland behövs det att påminna folk att tänka och älskar sin kropp.
 
Ja nu vill jag pratar om år 2018 och vad jag känner för år 2018, inte så bra faktiskt för det har hänt så mycket på kort stund från januari tills nu, först var jag hos mammografi och så de upptäckte någon på min vänstra bröstet och vill ta extra koll och stack stor nål på bröstet så självklart blev jag oroligt och ledsen.
Jag mådde skit i en vecka och sen fick jag svaret att det inte är någon fara och det var bara inflammation, självklart blev jag lättad men sen kom en annan som dyker oro som jag inte vill berätta här så nu måste vi vänta på svaret igen.
 
För två dagar sedan upptäckte Axel att någon sönder fönster på bilen och jag tänkte å nej men ja tyvärr det var en lilla fönster splitten på stora fönster fram, shit också.
Sen igår fick jag veta en som jag har känt längre men inte nära men han var min förebild och jag blev alltid glad att se honom så fick jag veta att han dog, så det känns så tråkigt.
 
Ja som ni ser år 2018 är inte bra år för mig antar jag men jag hoppas verkligen att jag får någon positivt någon gång snart, känns som omöjligt för det verkar som år 2018 är inte min tur år.
 
Nåja det är bara gå vidare och leva livet, hoppas på bättre.