Jag har funderat lite!

Jag har en annan blogg som är mer privat och där skriver jag om allt möjligt för jag lever i dövvärlden så det blir lätt mycket skvaller runt.
Därför vill jag vara försiktigt med att berätta om allt möjligt men samtidigt varför ska jag bryr mig om vad min dövvärlden skulle tycka om mig för jag är jag.
 
Självklart ska man ha privatliv om man vill och det är upp till mig själv om jag vill berätta nåt så är det ju min sak inte deras :-) och jag skriver bara här blogg som min dagbok, rensa ur mina tankar och allt möjligt.
 
Jag skriver inte ofta här tyvärr men jag tycker att jag ska skriva när jag känner för det och vill så det är ingen någon press.
 
Förresten så har jag skaffat en ny mobil och jag har alltid haft Samsung men nu testar jag nytt och det är Huawei honor 9, är supernöjd med mobil.
 
#1 - Anonym

Helt förståeligt. Man orkar ju inte alltid dela av med sig allt för då måste man tänka på vad/hur/varför man skriver ifall man blir ifrågasatt. Tycker du tänker klokt att skriva när och hur det passar dig:)

#2 - Sofia W

Det var jag som skrev innan ☺