färga eller färga inte??

 
Jag har sagt att jag ska försöka att inte färga håret i ett år och nu har det gått 5 månader sen jag färgade mitt hår och nu har jag många olika färger på håret, röd, ljusbrun, blond, brun och lite orange, herregud hur kan jag har så många olika färger, :-D. 
 
Jag försöker verkligen att inte bli störd av ful utväxt men jag blir bara mer och mer sugen på att färga till varm choklad färg och jag brukar egentligen göra håret ljusare innan sommar men nu vill jag ha annorlunda och bli brunette istället till sommar, hmm.
Men min man tycker jag ska låta bli att färga för det har jag nu hårfärg är fin tycker han, så jag ska kanske låta bli det lite till men jag är VERKLIGEN SUGEN PÅ ATT FÄRGA HÅR!!
#1 - Cami

Färga inte :) snyggt med olika färger. men heja heja att inte färga i ett år som du försöker låta bli :)

Svar: Ja jag måste klarar det att inte färga på ett år, 5 månader har ju gått så jag klarar 7 månader till 💪😉. Tack för stödet. 😍
lillapia.blogg.se

#2 - Sofia L

Nä färga inte, du är så fin nu! Du kommer att fixa ett år 😀😘