Påslakanset 8 delar


Nu har jag beställt påslakanset 8 delar för 199 kr, billigt..
Fast underlakan behöver vi inte egentligen eftersom vi brukar använda en stor underlakan med två täcke.
Men jag kan använda två underlakan till gäster eller till jobbet, där jag bruka ta med egen lakan till jobbet.
Hoppas bara att lakan är skönt att sova för det finns vissa lakan inte är skönt att sova med.

Jo ang halsband, Peter blev rörd och sade oj vad är det, min namn så söt du är sade han och krama om mig, hihi.

Nåja nu ska jag nog sova för imorgon är det dags för mig att jobba igen..

God natt på er alla..

#1 - sofiaw

vilken fin halsband! så sött och romantiskt! :)



det blev inget med femkamp, satt för länge inne i 'stugan' men det får vi ta nästa gång istället :)

#2 - piggelin

var köpte du den?:)

kram

#3 - malin

snygg lakan tkr jag :) vart beställde du dom om jag får fråga? :)

#4 - Miss Borén

Snyggt!

Var beställde du dom??

Nu vill väl alla ha samma! Puss

#5 - Yvonne

Snygga sängkläder - var har du fått tag på sådana!? Jag blev direkt förtjust i dom. Våra gamla börjar slitna med hälsa. ;-)

Vilket fint halsband du gav till din Peter. Jag har kollat den hemsidan du hade länken i din blogg. Kikade där och ska beställa mig några...

Det verkar vara poppis nu.



Ha en bra vecka.

Sköt om Er.

Kram

Y

#6 - Pernilla

Yvonne:

Tack det du sade om halsband, tycker väldigt mycket om halsband.



Lakan beställde jag hos www.jotex.se :).

Det stod också att än så längre lager finns så det kan ta slut..

Skynda dig o beställa o hoppas att det finns kvar, jag vet inte heller om det finns kvar eftersom paket ska skicka den 25 sept så.. :D.. Men jag hoppas det finns kvar..

Ha en trevlig dag.

Kram