Ny mama jeans!!!



Jag förstår inte att de några som är gravid kan använda sin vanligt leggins som de brukade använda när de inte är gravid.
Jag kunde inte använda min, det gjorde så ont så jag var tvungen och köpte en gravid jeans leggins och det var otroligt skönt men jag kan inte bara använda en jämt hela tiden så jag köpte en jeans som ni ser på bilder.

Jag vet att det är onödigt att köpa mamma kläder men jag vill ha sköna byxa som ligger högt över mage för jag avskyr obekvämt och för mig är det viktigt att ha en skön byxa.

Så jag är jättenöjd nu :)..

Nu tänker jag kolla på repris top model, missade i söndags.

Ha en riktig mysigt kväll..
#1 - Anonym

Jaa, man får unna sig med mammakläder i bland! Ni har ännu bättre jeans än jag hade för 12 år sen! Njut av det!:)

#2 - Josse

Du är jättefin! :)

#3 - Justyna

Va kul! STORT GRATTIS! Så fort jag fick min insyn på dina bilder med bullen, då tänker jag Vad? VEMS? som hastigast fattade jag direkt, nämligen du. Jätteroligt och återigen Grattis!

Kram



Förresten, snygg du är på fotona.

#4 - Cami

oj magen syns tydligen :) pi vacker!



kram

#5 - nea

du är jättefin o har en söt mage!!! den är redan stor! :) ska bli jättemysigt att följa din blogg! :) kramar

#6 - Pernilla

Justyna:

Tackar så mycket :)..

Hoppas att allt är bra med dig.

Kram..

#7 - Fia

oj! vilken stor mage redan nu! fin mage du fått och snygga byxor! :) Kram

#8 - natty

du har ju stor mage du med!! ;)

nej det är inte onödigt att köpa mammajeans för det är ju viktigt man ska ha sköna jeans/byxor under graviditet också! det är ju nästan ett år man är gravid :)... du är såå fiiin, pia! puss

#9 - Miss Borén

Vacker ;) Det e otroligt skönt med mammajeans, håller varm om magen ;)

En bra tips, använd mammajeans efter du fött barn, känns bara så skönt att ha "stöd" om magen, du fattar :) degigt :D Hihi, hoppas allt väl :)

Ps, tack för din mms, jag fick det!! Puss o kram

#10 - Pea

Jaa man får unna sig med mammakläderna för det sitter så skönt! ;) minns jag köpte några mammajeans och det var så skönt...:)

#11 - summer

Åh syns att du har stor mage. Tiden går fort. Det finns modell och fin mammajeans nu i tiden än gamla tiden. Det är fint som du använde mammajeans. :)

Ha en mysig söndag.

kram

#12 - Stina

Sa roligt! grattis. Kram

#13 - dessi

oj, stor mage! jättefin du är, snygg byxor! :)

kramar

#14 - rebecca

Vad kul att du väntar ett första barn!Grattis! ta hand väl om dej och en bebis i din mage!Kram Rebecca från Sthlm

#15 - kia

jättefin mage du har..mysigt...nästan så man längtar att vara gravid igen..haha..fattar inte att Lova redan är 3 månader gammal!! tips ang byxor..köp gärna en storlek större än du brukar ha så kan du använda de länge typ.....för magen växer ju..ska bli kul följa din graviditet! kram

#16 - Suma

Vad så fint bilderna och vacker mage..

Fint jeans byxa..

Oj så dtor áv din mage nu..

Härligt vara gravid..

Kramar

#17 - Pernilla

Rebecca:

Tack så mycket. :).

Kram

#18 - Pernilla

Dessi:

Tack :)..

Kramar

#19 - Askungen

Det närmar till slutmålet så kommer den lilla människan till världen.