Hittade gamla bilder från bilddagboken!



Jag städade och kastade bilder från bilddagboken och såg många gamla bilder så sparade jag dem eftersom min gamla datorn var sönder och alla bilder fanns i.
Jag gillar verkligt de bilder.



Det gick jättebra att sova med lakan, inte så dumt faktiskt :).

Nu måste jag packa och diska innan jag åker till jobbet..
Ni får ha det så bra under vecka.
Kramm.
#1 - mammagladh

Vad kul att du hittade några gamla bilder på bilddagboken!



Hoppas du får en trevlig tisdag?

#2 - dessi

jag med. fina o naturliga bilder! de två första bilderna hade du pi långt hår.

#3 - sofiaw

ja jag gillar också dessa bilder :)



ja men det är bara 3 matcher som ska spelas så det är inte många :( och jaghar ingen aning hur det blir under hela helgen. men inte lijka kul som förra gången skulle jag tro, men jaja :)



ja det ska bli spännande och se hur det funkar att träna emd macke :)



ses om en timme :) puss

#4 - Fia

fina bilder! Tur att du hade satt upp dem i BDB så att du har några bilder iaf :)kram

#5 - Suma

Ja så kul se från gamla bilderna från BDB och fint och vacker bilderna..

#6 - matilda

oohej, vad fin blogg:)

#7 - Leia

Fina bilder.

#8 - Fia

hej hmm, då måste jag ha missat det för jag har inte sett dem :) Kram!

#9 - Miss Borén

Söta du o Peter på kort ;) Hoppas allt e väl. Puss

#10 - Pernilla

Dessi:

Tack, ja jag hade långt håret.. :).