Äntligen fredag!!!

Jippie då är det helg för Peters del men idag kommer han bli jättetrött efter intensivt vecka på jobbet för han har jobbat hårt enligt honom.
Ikväll kommer det blir taco för oss och mysa framför tv så det kommer blir jättelugnt kväll.

Ska ni gör någon speciellt idag??


Vädret är inte det bästa idag men det stör mig inte alls för vi ska inte gör nåt speciellt idag så det gör ingen fast ute är väldigt ovanligt varmt och det har pågått under vecka, jätteskönt.
Jag ångrade att jag inte var ute så mycket som jag borde göra, typiskt men ska försöka göra idag.

#1 - Fia

Ja, det ÄR billigt! Om jag köper t.ex från Max Factor så kostar en färg 135 kr, men det beror ju på hur mkt den tar.. :) Men jag kanske beställer ett paket någon dag. :)

Idag ska vi äta gott och sedan gå och titta på brasan en stund. :)

Kram!

#2 - natty

vi ska snart äta (en sen middag men var mening oxå) sen ska vi kolla på brasan i här närheten. få se hur det funkar för rova. om hon är för trött eller inte. hehe



ha mysigt och gott m taco! :)



puss

#3 - selin

hih ja, så sköön är byxan ja :p



åh, önskar er detsamma, trevlig helg och valborg! :)



kram

#4 - natty

före här inlägget, där du sminkade dig. dina ögon ser bruna ut! och väldigt brunt ut!!! :D



puss

#5 - Cecilia

Fin blogg!

Vad gör du? <3

#6 - Emma Claesson

hejhej! jag undrar om jag får din kod till blogg??

kram Emma