Jag lever!!

Jag måste säga tack till er alla som skrev kommentarer om badrum :).

Jag har haft bara fullt upp och det blev sista minut att jag åkte till Jönköping igår för Hannah, min systers pojkväns lilla syster smsade mig i fredags eftermiddag och sade att de var på väg till Jönköping och det blev sista minut för dem att åkte dit och undrade om det finns möjligt att vi kunna åka till Jkpg också.
Peter kunde inte vara med så jag tog tåget själv och åkte dit i går morse och mina föräldrar hämtade mig på tåg stationen.
Det var jätte trevligt att få träffa Hannah för vi båda är gravid och jätte nära mellan oss också för hon ska född 9 maj och jag 5 maj men vi få se vem våra bebis komma ut först :D.

Jag sov hos min föräldrar till idag och nu är jag hemma..

Nu är jag slö och trött..
Jag får återvända med lite bilder sen, kanske imorgon.
Skriv snart..
#1 - therese holm

Hej!Vad trevligt att du åkt sista mintuter! Så du och hannah är samtidigt gravid!kul för henne som ska få andra! Kram kram

#2 - Fia

Hej!

Ja, det var en underbar skidtur!

Vad kul att du åkte till Jönköping i sista min, det kan vara skönt och bara åka iväg utan att ha planerat innan :) Kul att ni väntar barn samtidigt!!! Kanske blir det samma dag, men vad lustigt att det är typ samtidigt! Era barn kommer få en kul uppväxt tillsammans :D Skulle vilja att mina barn hade kusiner i närålder men nää, hoppas det kommer snart ;)

Kram!

#3 - natty

mysigt!! kul med så spontant besök!

ja få se vem som få barn först ;) hi hi puss

#4 - kia

kul med lite spontana inslag i vardagen! hur mår hannah annars? och du? hur känns det att vara gravid? som du trodde innan eller annorlunda? :)kram!

#5 - Jasmine

Kul.. fusk du, Åhh stad jkpg! måste dit nån gång med min P, Hannah väntar sitt andra barn? KUL för att ni samtidigt väntar barn, spännande vilken av er barnen kommer först:)mkt snöa i Jkpg? kram

#6 - Pernilla

Jasmine:

Hihi ni får åka dit snart igen.

Japp Hannah ska få andra barn, visste du inte? :D.

Jo det finns snö i Jkpg men inte lika mycket som här hemma hos oss :D.

Vi måste ses snart och kanske gå på bio och fika. :).

Kraamm

#7 - Fia

Ja, förstår det. Men när ni väl ses, så blir det ju kul! :)



Jaa, maten var verkligen god! Ett tips - laga mycket mat som du kan frysa in så du slipper laga mat sen när hjärtat har kommit ut, bekvämt och ha mat klar i frysen. :)



KRAM!