#1 - Mirre

Nämen titta, hehe

kramar

#2 - Sarah igen

Nämen titta där, gud så söt! =) Kramm!

#3 - Sofia, Devins mamma

Åh söt, den ploppar nog upp inom några dagar tror jag.. Vara bara beredd att det kommer bli lite jobbig när tänderna växer upp så finns risk att de blir mer gnällig och har mer behov att tugga mer, jag använde mycket bitringar som kan ställa in kylskåp - jag hade typ 5 st att bytas om så Devin fick tugga kallt. Han älskade det. Devin fick dålig i magen pga tänderna, ge Anton alvedon om han har JÄTTEONT.. Anton är pi fin kille! Kram

#4 - syrran

ojoj vad sött! snart kan han bita dig ordentligt hahaha.

#5 - Cissy

oj ser din son Antons tänder jättesöt

#6 - Mirre

javisst var asken söt =D



kramar

#7 - Mamma till William

God kväll.Skoj att din prins har en tand på g..Biter han på allt nu..Ha en mysig kväll.kram

#8 - natty

sött! snart kommer tanden ut.. räkna med att han kanske bajsar lite lös...eller gnällig mer än normalt.. då vet du orsaken.. tanden som kommer ut! ;)

då sen tanden har kommit, brukar andra tand kommer snart efteråt också.. sen är det olika med tredje, osv :) puss

#9 - suma

Söt att så små tand..

Pröva med något bitringar som kan använda när har varit kylskåp det bra för tand så mindre ont och skönt..

Kramm

#10 - Vickan

Stort ögonblick i en mammas liv!!! Har noga dokumeterat mina döttrars första med ;)



Bitringar och bitvänliga ledsaker rekomenderar jag... och våtservetter i mängder.... blir lätt läckage i blöjan med har jag lärt mig. Så ett litet tips är att ha extra byxor med er hemifrån.



Söt grabb du har!



Trevlig helg