Tackar

Jag blev glad att ni tycker att det passar mig bra med kortare hår och jag har inte riktigt blivit van vid det än men jag ångrade mig inte.

Tänker visa er på bilder som togs i fredags och jag var helt slut o trött efter frisör besök och jag försökte få Anton att sova så jag kunna få vila lite också men så blev det att vi båda somnade till slut på soffan, hihi.
Jag hade ont armen när jag vaknade men mysigt hade vi..

#1 - Josannah

fniss, det är ju mysiga bilder.

#2 - Sofia

åh vilka jättemysiga bilder på er 2!! :) mitt hjärta smäälter... :) puss

#3 - natty

riktig mysiga bilder!<3 ej konstigt du hade ont i armen!! :D hehehe puss

#4 - Mirre

Hej ohh vilka mysiga bilder =D

kramar

#5 - Anna Sofia

Tittade på bilder om igen och igen, tyckte det var så sött och mysigt. Påminner om hur det var när mina barn var små, hi..

Kram!

#6 - Mirre

var så lite så, var bara välmening =D. Jättefina foto

Kramar

#7 - Helen

JO man måste ju testa lite. ;P Sött att ni somnade ihop! Kramen

#8 - Josefin -Happy Days-

Myspys, så himla gosigt o ligga o krama om det käraste man har! Söta ni var. :-)

#9 - therese holm karlsson

mysigt ihop med mamma och sonen på bilden, du såg trött ut som behövde vila ut! KRAM

#10 - J.E

Har inte kommentera på länge.. Nu skrev jag ;)Vad mysiga bilder på er två!! Började Anton teckna något?? Ha en skön söndagkväll!

#11 - Pernilla

J.E:

Tack :).

Nää inte riktigt än men när jag tecknade lampa så blev han alltid glad o koncentrat samtidigt så jag vet inte om han försöker teckna.

Men i alla fall så har han inte tecknat än :).

Ha en skön söndag kväll du med :).

#12 - suma

Oj så jätte söt på bild..

Du kommer blir van din hår..

Är mycket fin hår och passa dig och ser du är mamma..

Kramm

#13 - sarah o Linus

Åhh vad mysigt ni har! =) ler kram

#14 - dessi

åh, hjärttat smälter. så mysiga bilder! :)

#15 - nea

verkligen verkligen mysiga och vackra bilder!!!!!!!!!!!!!! :)

#16 - jennifer

Åh riktigt mysiga bilder:D ditt hår är pi snygg!:D

#17 - sofiaw

nu har jag äntlgen internet igen ;)



guuuuuuud vilka mysiga bilder på er!!! ni såg så trygga ut tllsammans!