Hissgardin och fullt upp

Jag har haft fullt upp under vecka och i onsdags åkte jag till tygladan och köpte vit linne tyg som ska bli hissgardin, gissa vad jag blev så förvånade för det blev så bra.
Det är också första gång för mig att gör en gardin för annars brukar jag be om min mammas hjälp men hon bor långt bort och annars brukar jag köpa färdig sytt gardin men vårt allrum har ganska stor bredd fönster så det inte finns rätt storlek till hissgardin.
Så igår har jag bara suttit och sy, ta hand om Anton, sy och tvätta kläder för jag vill gardin ska bli klart innan mina familj kommer.
Det blev klart igår, jippie och jag var så stolt över mig själv att jag klarade det och bild på gardin är inte så bra bild men ska ta bättre bild när jag har tid.

Igår fick Anton följa med sin pappa och klippa gräs, han tyckte det var så kul och vill fortsätta, hihi.

Nu ska jag dammsuga här och önskar er en riktigt trevlig valborgsafton.
#1 - Marie

riktigt fint vart det och vad söta bilder



ha en trevlig valborg du med

kramar

#2 - Ulle

Åh, jättefin gardin!! Förrsten söt Anton fick åka med sin pappa...Kul!! Trevlig valborg..

#3 - Sofia W

Det blev ju bra! Du är duktig! Du får gärna komma hit och fixa gardiner åt oss också när min mamma också bor för långt härifrån ;)