Nej jag vet inte

Nej jag vet faktiskt inte hur jag ska göra om jag ska tar med barnvagn eller inte..

För mesta tror jag tar med barnvagn men sen blev jag osäker igen, öhh kan inte bestämma mig.

En sak vet jag om jag inte tar med barnvagn kommer jag bli svettigt och ont i rygg och om jag tar med barnvagn blir jag mer stressigt för när jag ska byta tåg så har jag inte många minuter mellan så jag måste skynda mig till hiss som åker jätte långsamt..
Hoppas att tåg väntar mig på mig, haha.

Det finns båda negativt med bärsele och barnvagn, hmm.
#1 - Madde

Hej!!



Tar med barnvagnen.. Du ska inte känna dig stressigt.. Det ordnar sig alltid.. Jag har tagit med barnvagnen flera gånger medan jag hade två småttningar.. Inget problem.. Du behöver inte oroa dig =) Lycka till!!

Mvh Madde

#2 - Anna

tipset: fråga någon du känner i örebro, som kan låna ut till dig för några timmar.

#3 - LANJA - www.lanjas.blogg.se

Hej, kan du gilla/like det här klippet på youtube? =) det är en tävling, ju fler likes, ju större chans att vinna!



http://www.youtube.com/watch?v=XYt8rHZ-CHM



// Kram! http://lanjas.blogg.se

#4 - melodie

Jag har nyligen åkt till Sthlm med både Bai & Bee, jag tog aldrig med vagnen. Jag har åkt mycket tåg tidigare med vagn, kan bara säga att det är lättare med sulky men Anton är liten nog så det är bara en rejäl vagn man har. Jag tror att det är bättre med bärsele, kanske du kan få låna någon vagn i Örebro? :)

#5 - Sarah o Linus

Jag har ofta med mig vagnen, när jag åkte tåg. Man kan be om man får sitta i en vagn där man har vagnen nära sig, du kan fråga konduktören, eller nästa gång du bokar tågbiljett, ta rullstol plats ;)

men annars kan du fråga nån i örebro om du får låna en vagn i några timmar =) det finns säkert nån som kan låna ut.

Eller köp dig en sulky (tex emmaljunga scooter, eller brio race eller så) nästa gång och ha den på resor, enklast :)

#6 - natty

jaa hur blev det? blev det vagn eller bestämde du vara utan? :)

ha en underbar resa och roligt i örebro! puss!

#7 - Anna Sofia

Ta med barnvagn, för det FINNS alltid någon som hjälper dig på tåget. Jag lovar dig! Om jag har fel, lovar jag skicka dig något. :-)

Jag tog alltid med barnvagn till Sthlm eller någon annanstans. Från början tänkte jag inte ta med, men sen sa en kompiis till mig att ta med barnvagn och det var skönt!

Lycka till.

Kram