Dagens Pernilla


Snart ska jag åka iväg och träffa Becky som kommer hit från Göteborg, vi ska äta ute och snacka massa, ska bli skoj.
Anton är på förskolan så det passar bra att vara med min vän lugn och ro utan att tänker på nåt. :).

Igår morse åkte jag till jobbet och egentligen ska jag inte dit men de behövde mig för en personal måste åka iväg så jag fick vaknade kl fyra på morgon men det var inte så farligt för jag var så pigg men inte senare vid lunch för jag blev riktigt trött :).

Jag ska nog fixa lite här innan jag åker..
Ni får ha en underbart dag.
#1 - Therese Holm Karlsson

Du får hälsa Becky så gott från mig :), ha en mysig ni idag!!och umgås!:) kraam

#2 - Marie

Kul & träffa kompis och ha en toppendag du med



ja, jättesnygga =D

#3 - Fia

Vad fin du var! Hoppas ni hade trevligt idag, skönt och vara hemifrån och göra annat ibland :) kram

#4 - Sofia

vad fin du är idag! tack för mmset! :) <3 puss

#5 - natty

så fint du är! men du var nog finare i mmset som jag fick igår ;)

och härliga bilder från tidigare inlägg!!! söt anton max :)



hälsa pojkar från oss!! kram puss!