Min Axel



Gud vad jag älskar dig så väldigt mycket och det är underbart att du är här hos oss nu.

Idag börjar Peter jobba igen så nu är jag och Axel ensam hemma.
Jag passar på att njuta att vara ensam med Axel för på fredag är förskolan stängt så kommer Anton vara hemma och nästa vecka börjar Anton 15 timmar i vecka på förskolan så Anton kommer att vara hemma mer med oss och jag hoppas att det kommer gå bra att ha två barn samtidigt hemma, kommer nog bli lite kaos först skulle jag tro men sen blir det säker bättre.

Jisses jag har 300 oläst i bloglovin, få läsa det när jag har tid.

Write soon...
#1 - Sofia J

Det kommer bli kaos med två barn i början. Båda kommer vilja ha lika mycket uppmärksamhet av dig men du kommer hitta lösningen att det ska bli bra.. Jag minns hur tufft det var i början men sedan vänjer man med tiden. Kram

#2 - Sofia

Underbara bilder dig o Axel! <3 Puss

#3 - Suma

Så fint bild.

Går bra sen när Anton vara med er mer tid tillsammans till Anton blir vana.



#4 - Marie

Fiiina ni =D



Tssi vilken komplimang, fina glasögon, haha

#5 - Simone

Wow fina bilder ni två..

#6 - Sofia W

Fiiint kort! Axel har fått dina ögon! :)