Klänning klart

Jag fick mail från de som syr min brudklänningen och de skickade även bilder, jag vet inte vad jag ska säga för jag blev faktiskt lite förvånade att det såg så fin ut trots jag är lite osäker på fram men annars ser det jättefin ut.. 
Våga inte säga mycket just nu förrän jag prova klänning och om det passar mig toppen så är det guldvärda för det är billigt.
Spännande det ska bli ;-). 
 
Längtar fast jag vill inte vara förväntansfullt ;-) och jag är beredd på om det inte passar mig så får jag lösa på nåt sätt.
 
 
#1 - Marie en Småländsk Dalkulla

Ohh roligt att klänningen är på gång =D

Svar: Ja verkligt, roligt :).
lillapia.blogg.se

#2 - J.E

Spännande och jag är nyfiken hur det ser ut. ;-) Det är kul att tittar på brudklänningar!

Svar: Jaa jag kan tänka mig att många är nyfiken men jag kan inte visa här för Peter vill inte se min brudklänning förrän vår dag :).. Så jag måste gömma klänning så Peter inte ska se :).. Kram
lillapia.blogg.se