Planera planera....

Att planera bröllop är så roligt, inte stress än så länge ;-) och jag trodde att det skulle inte vara svårt men det är mycket små detaljer att tänker på så det är roligt att planera det =). 
Jag fick pysslar mycket som jag inte brukade gör det förut och jag blev stolt att jag kunde det och det var roligt också.
 
Snaarrt kommer min goa tjejer hit, imorgon kommer min älskling Sofia så det ska bli roligt att träffa henne och pratar om massa och sen på lördag kommer de andra fina tjejer, sen är det party dags..
Känns lite konstigt säga party när jag har inte gjort det på längesedan, haha men det ska bli kul att ha tjejkväll och vara mig själv.
 
Igår har jag köpt nya kläder inför lördag, usch vad svårt att hitta när jag vet inte vad jag skulle ha på mig, var visst ovan att shoppa och har ju inte varit ute ofta.
Kavaj var gamla, kunde inte använda det förut, trångt men nu passar det =) men blev nöjd med nya linne och kjolen. 
 
#1 - Marie

Så trevligt med tjejbesök och tjejsnack i helgen =D

fina du
kramar

#2 - Sofia

Läckra du! Ja äntligen kommer jag imorrn!! Längtar! :) Känns även märkligt för mig att säga att jag ska på fest hehe. Puss

#3 - Marie

Vad gullig du är som läser min blogg, så rart. Har saknat dig,
kramar

Svar: Ja för jag tycker om din blogg =). Ja ska precis uppdatera här nu om möhippa ;-). Kramar
lillapia.blogg.se