Fett hår!

 
Jag håller på "avgiftning fett hår" och jag har väldigt väldigt fett hår nu på grund av att jag har inte tvättat mitt hår sen i måndags men duschat har jag så klart men inte tvättat mitt hår.
Det känns ofräsch och jag hade mössa när jag gick ut, hihi men jag försöker slippa att få fett så lätt och det beror på att jag tvättade hår varann, ibland varje dag och självklart fick jag så lätt fett hår.
 
Man ska egentligen tvätta hår minst 1-2 gånger i veckan, men idag kommer mitt hår bli fin för jag vill vara det för min mans skull som kommer äntligen hem ikväll.
Det kommer bli massor med pussar och kramar och jag hoppas även pojkar vill hålla vaken så de får också träffa honom, men om inte så får de träffa honom imorgon.
 
#1 - natty

ja det är svårt att bara tvätta hår 1-2 ggr per vecka!! hoppas du känner skillnad idag! :) ha megamega mysigt ikv!! :)

Svar: Ja och nu ska jag inte tvätta hår tills söndag, få se om jag klarar mig, hihi. Ja vi hade sååå mysigt igår kväll, med massor tårar, kramar och pussar. :).
lillapia.blogg.se

#2 - Marie

Ja, men det är bra att göra sådär med håret faktiskt då man tvättat det för mycket, man får vara lite sunkig några dagar för att håret ska få komma ikapp lite.

Härligt att mannen kommer hem, förstår jag att du vill göra dig fin då
kramar

Svar: Ja sant. Å ja härligt och han grät när han kom hem för han har saknat oss så,, det är så härligt att ha honom hemma igen., kramar.
lillapia.blogg.se

#3 - sarah Bergström

Jag tvättar mitt hår 2 ggr i veckan bara.
Håret blir annars snabbt sliten om man tvättar oftare än så.
Det blir bra för dig oxå :-)
Ha det mys ikväll!:-) kram

Svar: Bra att du tvättar bara 2 ggr i veckan, det ska jag också med :-). Taacck, ha en trevlig helg, kram.
lillapia.blogg.se

#4 - Emelie

Du är så fin! Bra att Peter är hemma nu! Mys på!! Kram

Svar: Tackar snäll du.. ÅÅ ja så härligt ha honom hemma. Kram på dig.
lillapia.blogg.se

#5 - Sofia W

Ja, det är inte lätt att inte tvätta så ofta när man är van vid det. Hur klarade de förr i tiden? haha:)

Förstår att det är en mysig helg nu! PUSS!

Svar: Ja inte lätt men nu har det pågått andra vecka att jag inte tvätta hår alls, tvättat mitt hår sist i söndags och ska inte tvätta hår förrän på torsdag kväll.Man kan känna mitt hår har blivit lite bättre med fett, förut en dag direkt efter men nu typ andra dag, hoppas ännu bättre snart.
Det gäller bara ha tålamod :). PUSS
lillapia.blogg.se

#6 - Sofia

Tvättar håret bara 1 ggr i veckan, har inte haft fett hår på jättelänge. Kroppen duschar jag 3-5 ggr i veckan typ :)

Svar: Ja, det är andra vecka för mig nu och jag har inte tvättat hår sist i söndags och ska inte tvätta hår förrän på torsdag kväll. Man kan märka att mitt hår har blivit lite bättre med fett, förut snabbt en dag efter men nu typ andra dag, hoppas ännu bättre sen och bara tålamod tills mitt hår har blivit vant vid att inte tvätta ofta :).
lillapia.blogg.se