Crosstrainer!

När jag tänker på hur min vardag ser ut att jag vaknade alltid kl 04.30 på morgonarna utom på onsdagar vaknade jag när pojkar vaknade runt kl 6-7 på morgon och kommer hem ca kl 17.00-17.30 utom på onsdagar brukade jag vara hemma tidigare ca kl 16.00-16.30.
När jag kom hem så vill jag alltid ha middag och sen har jag familj att tänker på, alltså vara med pojkar och lägga dem och jag får inte heller glömma min man, han ska också ha sin tid inte bara jag, och sen har jag hem som jag måste sköta det, alltså, diska, städa och tvätta, så klart hjälper min man till, han är så go och bäst, vi hjälper varandra. 
Jag vill också kunna hinna med träningen men tid gick bort så jag tränade oftast sen vid ca kl 19.00-20.00 när jag egentligen vill helst dricka te vid kl 20.00 innan läggdags kl 21.00, ja tidigt men jag vaknade ju kl halv 5 på morgon så jag vill helst sova tidigare men på sistone har jag sovit kl 22.00-22.30 och då blev jag jätte trött på morgon, inte kul alls.
 
Så jag funderar på att skaffa crosstrainer så jag kan träna när jag vill när min man inte är hemma så pojkar får gärna vara med och titta på mamma svettas, haha nää men det blir mer tid för mig och jag vet att man kan träna utan redskap hemma men jag är så urdålig på uppvärmning och annat, jag är heller ute och springer eller powerwalk.
Och sen är jag egentligen lite mörkrädd och samtidigt hör jag inte heller så det känns så otrygg att gå ut och springa i mörket.
 
Jag bor inte heller i stan utan utanför så jag har inte möjligt att åka till gym, måste ju hämtar pojkar och sen hem, då blir det alltför sent..
Jag försöker bara se till att kunna få träna och min man vill också träna så jag måste låta honom träna också inte bara jag. 
Men någon gång ska jag och min man träna tillsammans och svärföräldrar får vara med våra pojkar lite stund, ;-). 
 
 
 
#1 - Jenny

Jag har crosstrainer hemma o jag älskar den! Har haft den i snart 2 år o den fungerar felfritt! köpte min på intersport
Denna har jag :Master | Dam, Herr
Crosstrainer C305 Vit
4999:-
Ja lite dyrare men samtidigt jättebra o steget blir perfekt liksom!!!

Svar: Å låter bra, har nu skaffat det och väntar ivrigt på det :D.
lillapia.blogg.se